Archive for April, 2008

Ce presupune procesul de optimizare a unui site…

Friday, April 25th, 2008

NU mai este ceva nou faptul ca fiecare companie este inscrisa in cadrul unei competitii acerbe, incepand chiar cu primele momente din existenta sa. Competitorii in mediul business isi arata coltii in cele mai diverse feluri, astfel zilnic apar mii de site-uri cu fel de fel de servicii si produse ofertate, de la cele mai […]

Analiza unui curriculum vitae

Thursday, April 24th, 2008

Cu siguranta te vei intreba ce poate fi asa de interesant si sofisticat la analiza unui CV. Mai degraba vei spune ca realizarea unui CV da mai multa bataie de cap decat o simpla analiza a acestuia. Intr-adevar, la prima vedere analiza unui CV poate fi un lucru nesemnificativ si lipsit de interes, dar odata […]

Cum putem avea o campanie de marketing eficienta cu buget mic.

Wednesday, April 23rd, 2008

In zilele noastre este tot mai greu sa creezi o campanie de marketing care sa aiba efectul scontat, care sa ajunga la consumatori cat mai usor si cu cat mai putine costuri. Care ar fi cauzele? O principala cauza ar fi faptul ca firmele nu isi eficientizeaza activitatile legate de elaborarea planului de marketing, de […]

Brainstorming sau Munca in Echipa.

Monday, April 21st, 2008

Companiile sunt structurate pe departamente, fiecare cu domeniul sau de activitate. Fiecare departament este constituit din personal calificat, care sa desfasoare activitatea cu maxima eficienta. Pentru ca un departament sa poata sa isi desfasoare activitatea e nevoie de un sef de departament, de o asistenta a sefului de departament si de subordonati, care sa execute […]

ISO 20252 - Standardul International cu privire la Industria Cercetarilor de Piata.

Monday, April 21st, 2008

Din ce in ce mai mult se recurge la cercetarea de piata, care a devenit deja o adevarata industrie la nivel global, cei care apeleaza la astfel de studii fiind intreprinderile, guvernele, agentiile de marketing, agentiile de publicitate etc. Acest standard a fost constituit pentru a favoriza coerenta si transparenta in conducerea studiilor, crescand astfel increderea in rezultatele […]